واسه شما که بهترینی..


 هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت اگر از یاد تو یادی نکنم     

                                        میمیرم...                                  


این پست  تقدیم به استادی که برای اولین بار دارن با چشمای پاک و درخشنده قدم  روی چشمای من میذارن وبه وبلاگم سر میزنن  من هم ازشون بابت این دیدن تشکر می کنم و اینوهم بدونن که به اندازه ی دنیا وتک تک ستاره ها دوستشون دارم.

امیدوارم که ایشون طرفدار ویژه ی وبلاگم بشن و گاهی وقت ها به اینجا سر بزنن و منو از تنهایی در بیارن <<همه بگین الهی امین.>>

دوستان یه مطلب دیگه:اینکه اگه پروفایلمو خواستید برید روی عکس قسمت درباره وبلاگ کلیک کنید پروفایل واستون باز میشه.

                                      "پست ثابت"



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت12:02---28 آبان 1393
چه اشتباه بزرگیست !

تـلــخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرینترین لحظات زندگیش را سپری می کند


reza
ساعت17:41---26 مهر 1393
دق کردم!

پشت خنده های تلخی که...

هیچگاه کسی به آن شک هم نکرد!!!


reza
ساعت10:42---20 فروردين 1393
دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگ تر می شوم برای تو


سجاد
ساعت19:37---7 اسفند 1392
سلام حالا من بیمعرفتم بهت سر نمیزنم تو هم باید مث من باشی؟وب قشنگی داری
پاسخ: سلام سجاد جان ببخشید توی این مدت نتونستم بیام وبت درسام زیادن ولی هر موقع که وقت کنم حتما به وبتون سر میزنم .....ممنون از لطفت.http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(27).gif


وبلاگ هواداران کیکاووس یاکیده
ساعت18:57---3 اسفند 1392
سلام عزیزم.ممنون از دعوتت.وبت بسیار زیباست

موفق باشی گلم.
پاسخ: سلام عزیزم خواهش گلم وظیفم بود.....ممنون


حسن
ساعت19:20---25 بهمن 1392
سلاممممممممممممم قشنگ بود
پاسخ:ممنون...
پاسخ:ممنونم... لطف دارین


عرفان
ساعت13:07---21 بهمن 1392
سلام عزیز شرمنده دیر شد راستی تولد عشقتم مبارک دیروز میخواستم بگم ولی نتونستم شرمنده.......خوبی عزیز؟؟؟؟
پاسخ:سلام ممنون ...


نورصالحی
ساعت23:58---12 بهمن 1392
وبلاگت خیلی با احساس و شاعرانه بود . موفق باشی

بازم بهت سر می زنم
پاسخ:ممنون نظر لطفتونه خانم نور صالحی جان...


zahra
ساعت14:57---11 بهمن 1392
من اومدم تو هم بيا زوددددددددد

reza
ساعت11:07---24 آذر 1392
شکسپیر میگه :
لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی, مطمئـــن باش یکی

دلتـــــــــــــنـــــــــــ ـــگــتــــــــــــه ... !!!


ایدا اشک تنها
ساعت19:44---8 آذر 1392
سلام ممنون عزیزم داداشم هم سلام رسوند بوسیدمش تو هم از طرف من خودتو بغل کن وبلاگتم مثل هر روز زیباتره

reza
ساعت12:49---8 آذر 1392
مکثی که روی اسم تو میکنم

وقتی که روی لیست شماره های گوشی ام پایین می آیم

یعنی دلتنگی
چقدر سخته منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر اومدن نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 آبان 1389 | 19:24 | نویسنده : mohadeseh |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.